Новини
День навпаки у пришкільному таборі
12 червня у пришкільному таборі "Зелений гай" відбувся День навпаки. Ранок почався не з традиційної лінійки, а з танцювальної зарядки, у якій загони помінялися учасниками.
Члени першого загону "Соняшник" сьогодні були не українцями, а греками - провели олімпійські змагання.
День пригод у таборі
11 червня у пришкільному таборі "Зелений гай" відбувся День пригод. Ранкова лінійка та зарядка підготували дітей до активного відпочинку.
Учасники загону "Соняшник" взяли участь у пригодницькому квесті "Шерлоки Холмси та Доктори Ватсони", які за допомогою дрібниць у загадкових посланнях розгадали таємницю давнього символу рідної школи - сторічного дзеркала у фоє школи.
Поїздка до дендрологічного парку
10 червня учасники англомовного загону "Rainbow" відвідали уманський дендрологічний парк "Софіївка" за підтримки МХП "Зернопродукт" та депутата Миколи Кучера.
Діти прослухали цікаву екскурсію українською та англійською мовами, здійснили мандрівку поромом до "Острова кохання".
Поверталися додому з різноманітними сувенірами та дивовижними враженнями.
День краси природи у таборі
7 червня у пришкільному таборі відзначали День краси природи (відповідно до профілю - природничо-натуралістичного).
Діти створювали костюми з природніх матеріалів: квітів, трав, вербової лози. Найактивніші учасники шоу показу моди та автори одягу і головних уборів отримали грамоти.
Завершили перший тиждень відпочинку веселою дискотекою.
День інціанців у таборі "Зелений гай"
6 червня у пришкільному таборі СЗШ І-ІІІ ст. с. Степашки святкували День індіанців. Діти брали участь у різноманітних конкурсах: "Наше плем’я", "Ритуальний танець", "Маска індіанця", "Окомір" тощо. Усім до вподоби стало розшифровування індіанських символів-знаків, пошуки скарбів та попадання у ціль.
День безпеки життєдіяльності у таборі
5 червня у пришкільному таборі "Зелений гай" проведено День безпеки життєдіяльності.
Після вже традиційної танцювальної зарадки діти знайомилися з лікарськими рослинами рідного краю, разом зі своїм вихователем Котик Н.П. обговорювали корисні та небезпечні для життя і здоров’я рослини, в тому числі й гриби. Результатом проведеної роботи стало інтерв’ю "Як зберегти життя?"
.